kantoorinrichting Heering Office Den Haag

Kantoorinrichting

Hoe richt ik mijn nieuwe werkruimte in? Of het nu gaat om een groot of een klein inrichtingstraject; de levering van een enkele thuiswerkbureaustoel, uw kantinemeubilair of de conceptmatige opzet voor uw nieuwe locatie, wij regelen het. Niet voor niets is onze slogan: Your Office, Our Concern!

Kantoorinrichting voor uw huidige of nieuwe locatie

Organisaties zijn volop in beweging en daarbij is het belangrijk dat de huidige of de nieuwe locatie optimaal wordt gebruikt. Organisaties moeten uitbreiden of inkrimpen vanwege flexibele werkvormen zoals thuiswerken. Heering Office springt in op deze ontwikkelingen en kan u ook van dienst zijn bij het zoeken naar uw nieuwe locatie.

Groot of klein inrichtingsproject?

Bij het inrichten van een kantoor, school, horecapand of zorginstelling komt meer kijken dan de aanschaf van tafels en een paar stoelen. U wilt een prettige sfeer creëren, het juiste imago uitstralen, voldoen aan de arbo-richtlijnen en rekening houden met de wensen van uw medewerkers. Heering Office levert naast een diversiteit aan bureaus en bureaustoelen ook snel leverbare aantrekkelijk geprijsde kantoormeubelen tot luxe directiemeubelen, maar bijvoorbeeld ook onderwijsmeubilair en kantinemeubilair.

Thuiswerken?

Ook voor thuiswerkers hebben wij fijne ergonomische oplossingen die ook nog eens mooi staan in het interieur!

kantoorinrichting Heering Office Den Haag

KLIK HIER VOOR THUISWERKPLEK AANBIEDINGEN

 

Gaat het om kantoorinrichting van concept tot uitvoering?

Wij zijn voor u hét aanspreekpunt in iedere fase en voor alle onderdelen van het inrichtingstraject. Na de eerste kennismaking op locatie of in onze showroom in Den Haag, ontwikkelen wij een stappenplan voor uw project, gebaseerd op uw wensen en eisen. De interieurarchitect van Studio Heering, ons eigen ontwerpbureau, zorgt voor een ontwerp waarin uw wensen zijn verwerkt. Kortom, een productonafhankelijk persoonlijk advies conform uw gewenste uitstraling en budget. Meer weten?

Ergonomische producten uitproberen in onze ergocorner? 

Zoekt u ergonomisch meubilair? In onze showroom hebben wij een ergocorner ingericht waar u ons ergonomische meubilair kunt zien en ervaren. Ook hebben wij ergonomische producten voor u klaarstaan die u kunt uitproberen.

Heeft u interesse gekregen in de producten en diensten die Heering Office u te bieden heeft? Kom langs in de showroom aan de Zoutmanstraat 30-36 in Den Haag of maak gebruik van de bel-mij-terug button op ons contactformulier dan nemen wij contact met u op.

ergocorner Heering Office Den Haag

electrisch verstelbaar bureau Heering Office Den Haag

FAQ

Hoe richt je je kantoor in?

Bij het inrichten van een kantoor, school, horecapand of zorginstelling komt meer kijken dan de aanschaf van tafels en een paar stoelen. U wilt een prettige sfeer creëren, het juiste imago uitstralen, voldoen aan de arbo-richtlijnen en rekening houden met de wensen van uw medewerkers. Heering Office levert naast een diversiteit aan bureaus en bureaustoelen ook snel leverbare aantrekkelijk geprijsde kantoormeubelen tot luxe directiemeubelen, maar bijvoorbeeld ook onderwijsmeubilair en kantinemeubilair.

Welke soorten werkplekken zijn er?

Prettig werken en tegelijkertijd zorgen voor een gezonde werksituatie, ook als u thuis aan het werk bent? Dat kan! Wij hebben de perfecte thuiswerkplek voor u. Klik hier voor meer informatie. Ook uw werkplek op kantoor richten wij voor u in.

Wat heeft een goed kantoor nodig?

Een goed kantoor is een ergonomisch kantoor waar duurzaamheid een grote rol speelt. Heering Office staat stil bij de veiligheid en gezondheid van u en uw medewerkers. Hoe beter een werkplek is ingericht, hoe hoger de arbeidsproductiviteit is en hoe minder lichamelijke klachten ontstaan. Lichaamshouding en werktechnieken worden onder andere bepaald door de opstelling en instelling van de werkplek. Is uw werkplek goed ingericht?  Een juiste zithouding conform de laatste ARBO richtlijnen is een belangrijk aspect wanneer u op zoek bent naar een ergonomische en dus duurzame werkomgeving. Lees meer over ergonomie

Waar moet een kantoor aan voldoen?

Onze afdeling kantoorinrichting houdt al bij het ontwerpproces rekening met het hergebruik van materialen en middelen. Wij werken samen met Nederlandse fabrikanten om de circulaire economie handen en voeten te geven voor kantooromgevingen. Dit geven we vorm in verschillende duurzame concepten zoals ‘Green Office Furniture’. Het begint met de inventarisatie van uw huidige kantoor. Wij kijken met u naar de huidige onderdelen en bepalen samen wat er hergebruikt kan worden voor uw concept. Vanuit die basis creëren wij uw duurzame werkomgeving. Een duurzame werkomgeving

Hoe werkplek inrichten?

Of je werkplek thuis is of op kantoor, zorg altijd voor een gezonde werkplek. Onze ergonomische bureaustoelen voldoen aan de Europese NEN-EN 1335 norm en laten u gezond zitten. Tijdens het zitten scharnieren vooral uw knieën en bekken. Onze zitoplossingen scharnieren op exact dezelfde plaatsen. Hierdoor beweegt de stoel met u mee wanneer u van zithouding verandert en beweegt de stoel niet als u niet beweegt. Kortom u bent en blijft de baas in uw eigen zitoplossing en behoudt een rechte rug. Ook kunnen wij ergonomische bureaustoelen laten zien die geschikt zijn voor werken op verschillende hoogtes of aan een ergonomisch bureau. Wij voorzien u ook op uw werkplek graag van een ergonomisch advies. Op die manier is uw werkplek optimaal ingesteld en afgestemd op de actuele taken.

Hoe maak je een kantoor gezellig?

Ook een thuiswerkplek kan er leuk uitzien en mooi passen in je interieur. Vraag ons naar de verschillende mogelijkheden en naar onze uitgebreide collectie huiselijke thuiswerkplekken. Klik hier voor meer informatie over je thuiswerkplek of kantoor. Maak uw kantoor mooi en gezellig met onze designproducten van Aptiq. De bureau producten van Aptiq, zoals een muis, toetsenbord, laptopverhoger, placemat, etc. zijn stijlvol, minimalistisch en ergonomisch vormgegeven. Het werken met deze producten geeft rust en minimale afleiding. Uiteraard zijn de producten zo ontworpen dat ze bijdragen aan een ergonomische werkhouding die zorgt voor meer comfort en een hogere productiviteit. De Aptiq producten zijn gemaakt van degelijke materialen en hebben een lange levensduur, hoe vaak je ze ook gebruikt.

Hoe klein kantoor inrichten?

Wij verkopen snel leverbare bureaus in allerlei verschillende maten en uitvoeringen, zelfs opgeborgen in een kastje! Thuiswerken is een blijvertje, maar niet iedereen heeft de luxe van een werkkamer. Hiervoor biedt dit kastje de oplossing! Niet groter dan een schoenenkast is dit unieke ontwerp en met maar liefst 17 kleurenopties past het in iedere woonkamer.

Wat is belangrijk op een werkplek?

Uw kantoor kan nog zo mooi zijn, maar een goede ergonomische bureaustoel en een in hoogte verstelbaar bureau is eigenlijk onmisbaar voor een productieve en gezonde werksfeer. Ergonomische stoel: Gebruik een stoel die lendensteun biedt en waarin je comfortabel kunt zitten met je knieën op of iets onder je heuphoogte en je voeten plat op de grond. Bureauhoogte: Plaats de bovenkant van je bureau hoog genoeg zodat je armen parallel aan de vloer blijven tijdens het typen. Hoogte monitor: Plaats uw monitor ongeveer een armlengte van uw ogen vandaan en net hoog genoeg dat de bovenste regel van uw scherm op of onder uw ooghoogte is. Lees meer over ons ergonomische advies voor uw werkplek.

Wat is handig voor op kantoor?

Wat is een kantoor zonder kantoorartikelen zoals kopiëerpapier, toners, cartridges, schrijfwaren, facilitaire en schoonmaakproducten? We hebben deze artikelen dagelijks nodig en deze artikelen helpen u om uw werkzaamheden efficiënt en doelgericht uit te voeren. Op zoek naar kantoorartikelen of kantoorsupplies? Neem een kijkje op onze uitgebreide webshop en vraag ons om uw persoonlijke inlogcode en u kunt online uw bestellingen plaatsen.

Wat maakt een goede werkomgeving?

Een goede werkomgeving is een ergonomische werkomgeving. Bij veel bedrijven is de werkplek vaak niet afgestemd op de medewerker en de werkzaamheden; dit gaat ten koste van prestaties. Lichaamshouding en werktechnieken worden onder andere bepaald door de opstelling en instelling van de ergonomische werkplek. Het verbeteren hiervan zal resulteren in een ergonomisch betere uitgangspositie voor gezond werken! Eenvoudige tips en kleine aanpassingen leiden vaak tot grote veranderingen met direct merkbaar resultaat.

Waar moet een fijne werkplek aan voldoen?

De gemiddelde mens bestaat niet. Dat betekent dat de werkplek individueel aangepast moet worden. Hoe beter de werkplek is aangepast aan de individuele werknemer en zijn werkzaamheden, hoe beter de uiteindelijke prestaties zullen zijn. Onze adviseurs kunnen bij u een werkplekonderzoek doen om te bepalen of uw werkplek goed is ingericht. U krijgt hierbij ook een persoonlijk werkplekpaspoort. Dit is een document waarin de individuele instellingen van uw werkplek staan genoteerd, zoals uw bureauhoogte, stoelhoogte en monitorhoogte. Heeft u eenmaal de juiste ergonomische werkplek gevonden dan staan onze adviseurs voor u klaar om een ergonomische advies af te geven zodat uw ergonomische bureaustoel en uw ergonomische bureau op de juiste standen staan ingesteld.

Nog meer vragen? Neem contact op

kantoorinrichting Heering Office Den Haag

Meer weten over kantoorinrichting?

Vraag ons advies