Op vrijdag 13 december wordt onze webshop vernieuwd. Bestel uw kantoorartikelen telefonisch of per mail: kantoorartikelen@heeringgroup.com
projectmanagement Heering Office Den Haag

Projectmanagement

Heering Office neemt al uw zorgen uit handen, ook als het gaat om een totaalproject van concept tot uitvoering.  Wij zijn voor u hét aanspreekpunt in iedere fase en voor alle onderdelen van het project.

Zoekt u begeleiding voor uw totaalinrichtingsproject?

Na de eerste kennismaking op locatie of in onze showroom in Den Haag, ontwikkelen wij een stappenplan voor uw project gebaseerd op uw wensen en eisen. De interieurarchitect van Studio Heering, het ontwerpbureau waar Heering Office mee samenwerkt, zorgt voor een ontwerp waarin uw wensen zijn verwerkt.

projectmanagement Heering Office Den Haag

Heering Office Project stappenplan:


Stap 1: Brainstormen

U wilt uw kantoor opnieuw inrichten, verbouwen of zelfs verhuizen. De eerste vraag die wij u stellen is waarom? Wat wilt u bereiken met de inrichting, de verbouwing of de verhuizing? Hoe wilt u met uw medewerkers werken? Wat is de identiteit die u wilt uitstralen met uw bedrijf en naar uw klanten toe? Als dit duidelijk is dan bedenken wij een passend concept dat aansluit bij uw wensen en vertalen dit naar een ontwerp voor uw werkomgeving. Uw input, zoals visie, budget en persoonlijke ideeën zijn leidend voor het ontwerp.

Stap 2 : Ontwerpen

Met uw input gaat de interieurarchitect van Studio Heering aan de slag. Uw visie wordt vertaald naar een interieurconcept welke een leidraad vormt voor het gehele ontwerp. Het interieurconcept krijgt vorm in presentaties, 2D en 3D tekeningen en impressies, producten en kleurenpaletten.

Stap 3 : Offreren

De binnendienst van Heering Office zet het ontwerp van de interieurarchitecten om in een overzichtelijke offerte.

Stap 4 : Projectmanagement

Heering Office bewaakt de rode draad van het totale project. Door het bijwonen van bouwvergaderingen, waarbij alle uitvoerende partijen aanwezig zijn, zorgen wij ervoor dat alle facetten van het project naadloos in elkaar overlopen.

Stap 5 : Inhuizen en monteren

Ons vakkundige technische en logistieke dienst neemt na het afronden van alle bouwtechnische aspecten de plaatsing, installatie en montage voor hun rekening. Ook tijdens dit proces heeft u steeds één aanspreekpunt bij Heering Office.

Stap 6 : Opleveren

Nadat de montagewerkzaamheden zijn afgerond, vindt er een interne vooroplevering plaats, waarbij door onszelf de laatste afwerkpunten worden geïnventariseerd. Na afronding hiervan vindt samen met u de definitieve oplevering en overdracht plaats.

Stap 7 : After sales en service

Na afronding van het project is er nog regelmatig contact om na te gaan of alles naar wens is. In deze fase is het belangrijk om te kijken of alle medewerkers de nieuwe kantoormeubelen goed gebruiken. Ons logistieke team staat voor u klaar om eventuele problemen op te lossen.

projectmanagement Heering Office Den Haag

Nieuwsgierig naar onze projecten?

Neem een kijkje bij een van onze projecten